• Το paideiagr ασχολείται κυρίως με θέματα Παιδείας, Επιστήμης, Ιστορίας, Τεχνολογίας, Τέχνης, Πολιτισμού. Μας ενδιαφέρουν και τα εθνικά θέματα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο paideiagr2@yahoo.gr
  • Αρχείο

  • Blog Stats

    • 5.510 hits

Μας το λέγανε και δεν το πιστεύαμε!

Ούτε στην Κατοχή δεν γινόντουσαν αυτά!

Σήμερα το πρωί λάβαμε τηλεφώνημα από γνωστή εκπαιδευτικό, η οποία μας ενημέρωσε πως το υπουργείο Παιδείας είχε ανακοινώσει την εγκύκλιο για τις αιτήσεις των αναπληρωτών καθηγητών, αλλά μόνο στα ΑΓΓΛΙΚΑ! Παρότι υπήρξε ιδιαίτερα πειστική, δεν δώσαμε ιδιαίτερη σημασία θεωρώντας πως μας έκανε πλάκα. Μία ώρα όμως αργότερα άλλοι τρεις συνάδελφοι μας επιβεβαίωσαν το ίδιο, ενώ όταν μπήκαμε μετά το μεσημέρι η «βλάβη» είχε αποκατασταθεί!

Δεν πρόκειται για ένα ηθικής φύσεως ζήτημα, αλλά τελείως πρακτικής! Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, παρότι στην συντριπτική τους πλειονοψηφία γνωρίζουν αγγλικά, δεν είναι όμως υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν! Ενέργειες σαν και αυτήν δημιουργούν ανισότητες, καθώς αποκλείουν, έστω και για ώρες, όσους δεν γνωρίζουν την μητρική γλώσσα του πρωθυπουργού και την αγαπημένη γλώσσα της υπουργού! Η ΟΛΜΕ βέβαια πιστή στην ανθελληνική γραμμή της σιγοντάρει τέτοιες ενέργειες αποδεχόμενη αυτές. Το ζήτημα είναι τι κάνουμε οι υπόλοιποι, η συντριπτική πλειονοψηφία των εκπαιδευτικών. Γιατί ανεχόμαστε ορισμένους κάφρους συνδικαλιστές, οι οποίοι απεργούν για τα μάτια του κόσμου, ενώ στην πραγματικότητα ενισχύουν τον ολέθριο αφελληνισμό της υπουργού;  Μόνο επί Όθωνα οι νόμοι γραφόντουσαν πρώτα στα γερμανικά και μετά στα ελληνικά! Τόσο ελληνίδα σαν τον βαυαρό πρίγκιπα αισθάνεται η υπουργός; Και μετά ξέρουν να λένε πως ο τέως δεν είναι Έλληνας λόγω καταγωγής!

3 Σχόλια

  1. Γειά σας, συγχαρητήρια για την καίρια παρουσία σας. Δεν δημοσιοποιείτε ονόματα νεογενίτσαρων περί την Αννα που πρωτοστατούν στον αφελληνισμό, να τους μαθαίνουμε καλύτερα ?

  2. Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΕΡΝΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ!!ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΓΜΕΝΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!!!ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟ 2001!!!!

    ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΡΑΤΙΘΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΙΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.
    [Ευρωπαϊκή Ένωση και ελληνική ταυτότητα]
    …Η αντιμετώπιση αυτής της εξέλιξης δεν πραγματοποιείται με προσήλωση στις εθνικές, θρησκευτικές ή άλλες ιδιαιτερότητες που δήθεν κινδυνεύουν και με άρνηση της συμμετοχής στις ευρωπαϊκές εξελίξεις.Χρειάζεται να δώσουμε μέσα από τις ευρωπαϊκές εξελίξεις στην πολιτιστική μας ζωή μια διαφορετική διάσταση και δυναμική. Η ιδιαιτερότητά μας και οι παραδόσεις μας θα αποκτήσουν τη δυνατότητα αντίστασης και θα κρατηθούν ζωντανές, εφόσον αποτελέσουν για μας και για τους άλλους δημιουργικό στοιχείο, εφόσον συνδεθούν με τα σύγχρονα ρεύματα σκέψης πέρα από τα σύνορα. Η συμμετοχή μας στην αναζήτηση νέων ιδεών και νέων τρόπων έκφρασης θα ισχυροποιήσει και θα εμπλουτίσει την ταυτότητά μας…

    … Εξασφαλίζουν επίσης τη συνεργασία στη συνέχιση της ευρωπαϊκής πολιτιστικής παράδοσης που πηγάζει από την αρχαία Ελλάδα, που διαμόρφωσε τη σύγχρονη Ευρώπη, και ανήκει σε κάθε έθνος χωριστά, και ταυτόχρονα σε όλα μαζί.(Σ.Σ.ΘΑΥΜΑ!Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕΝΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!ΜΟΝΟ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΛΙΣΤΙΚΟ ΔΥΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ!)

    απο:Κωστας Σημίτης, Εθνικιστικός λαϊκισμός ή εθνική στρατηγική;, εκδ. Γνώση, 1992

    Σ.Σ1 ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ,ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΧΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΔΟΓΜΑ.
    {Σ.Σ 2.ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(!)ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΗ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ,ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΛ ΠΟΠΕΡ…ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ,ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΕΣ,ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ Κ.Α ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ… )

    πηγες(με τις εναλλακτικες εκδοχες του κειμενου και φωτοκοπια του βιβλιου προπαγανδας στο σχολειο της γ’ γυμνασιου!)

    Θυμάστε τις «δηλώσεις» του Χένρυ Κίσσινγκερ και τα πρόσφατα «αποσπάσματα» από το «βιβλίο» της Θ. Δραγώνα; Ε, θαυμάστε τώρα και τα όσα «έγραφε» ο Κ. Σημίτης το 1992…

    http://www.costas-simitis.gr/pages/8

  3. Η ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ Ε.Ε ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ (2001)
    ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝ-ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ-ΓΡΙΚΛΙΣ)

    (πηγη με παραπομπες)http://ethnologic.blogspot.com/2010/02/blog-post_1413.html

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΙΔΗΣΗ!

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΛΟΥΤΙΣΑΜΕ…)

    2010 Υπουργείο Παιδείας: Tα Ελληνικά είναι μια μικρή Γλώσσα!!!
    {Η ΑΛΛΙΩΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΝΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΩΣ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΕΦΕΤΟΣ!ΠΡΙΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΜΑΘΟΥΝ ΩΣ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΑΠΟ 5 ΕΤΩΝ!ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΕΝΩ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ…ΜΕΤΑ ΤΙ ΑΡΑΓΕ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗΣ ΘΕΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ- ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ -ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΡΗΜΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΣΤΙΚΩΝ-ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ?}

    Σήμερα το πρωί 21 Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.

    Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική. Επίσης, είπε ότι τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.

    (Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)

    Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!

    (Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών; Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων; Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις; Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια; Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)
    Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄ και Β΄ δημοτικού δεν θα προκαλέσει σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά; Αντιθέτως, μετά από σχετικές έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2004_105308

    Αισθάνομαι πληγωμένος και προδωμένος ιδιαίτερα με τη σκέψη ότι η παραπάνω συνέντευξη δόθηκε από ανώτερο στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας το οποίο μάλιστα είναι σε θέση να παίρνει και τις ανάλογες αποφάσεις… που μπορούν να αποβούν μακροχρόνια καταστροφικές.

    Καλό κουράγιο αδέλφια και τα μάτια σας δεκατέσσερα!

    Πηγή: http://agiabarbarapatras.blogspot.com/2010/06/blog-post_5779.html

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2010/06/27/ypourgeio-paideias-ellinika-mikri-glossa/

Σχολιάστε